Minunata lume muzicală a pianului.


Muzica ce mă ține in viață!

Cum în prima postare am zis că iubesc să ascult muzică, astăzi vă voi vorbi despre muzica pianului.

Frumusețea muzicii cântată la pian mă face să simt o emoție aparte, de liniște sufletească, de un loc al meu unde să fiu doar eu,să mă scufund în tainele poveștii, spuse de clapele alintate de mâini care să le atingă cu dragoste.Da! Avem nevoie de  astfel de momente după zilele obișnuite și zgomotoase petrecute în viață.


Când pianul spune o poveste…

Viața dacă e să ne gândim este precum un pian, clapele albe definesc fericirea, cele negre reprezintă tristețea dar cu cât mai mult pășești prin viață, trebuie să îți amintești că și cele negre contribuie de asemenea pentru o astfel de muzică armonioasă,inedită, la fel și în viață. Fără momentele grele din viața noastră nu am fi unde am vrea să ajungem și să fim puternici.

Pe curând!

One thought on “Minunata lume muzicală a pianului.

Leave a Reply

